Brev:
8 mdr. og vil ikke spise
13. november 2006
Alder:
8 mdr.
8 mdr. og vil ikke spise
Kære Helen
Vores datter, Sarah, på 8 1/2 måned er en meget glad, kvik og velfungerende pige. Vi har dog et problem, som efterhånden er godt frustrerende. Hun nægter stort set at spise alt det, vi serverer for hende. Vi prøver at variere maden for at se om det hjælper og hun får lov til selv at pille og proppe i munden, men uden held. Hun bliver placeret i højstol ved bordet med os andre tidligt på aftenen, så hun ikke når at blive for træt. Men intet hjælper.
Hun er meget glad for mme (får ca. 750 ml. i døgnet) og vand. Hun er 74 cm. lang og vejer 9,2 kg.
Hun er meget bevidst om, hvad hun foretager sig, og vi har stærkt på fornemmelsen, at hun manipulerer med os. Det skal siges, at hun aldrig på noget tidspunkt har været særlig glad for mad.
Jeg glæder mig til at høre dit svar.
Kærlig hilsen Rebecca